onsdag 20. juli 2011

onsdag og snart kommer gubben fra jobb :0)

Vi venter fortsatt på sommervær, men det er heldigvis utevær, så minsten koser seg på verandan i sandkassa si. Mamman flyr rundt og rydder, ordner, surfer, vasker klær og oppvask. I morra kommer gubben hjem, så vi gleder oss veldig :0)

Da vi var i Kragerø kjøpte jeg en nusselig matboks til minsten. Han elsker de "gammeldagse" matboksene, som likner på små kofferter. Han ser ut som en direktør med stresskoffert når han strener inn på barnehagen med matboksen i handa. Denne flotte matboksen kommer fra blafre, og er grønn med giraffer!

www.blafre.com
Selv om det ikke er utevær, er det lov å kose seg. Minsten har fått hundesenga til koseseng, og på mandag, tok han seg en liten hvil :0)


I går var vi en tur å Herkules, og da måtte jeg selvfølgelig innom Søstrene Grene. Jeg kommer aldri tomhendt ut derfra! -Tror det egentlig er en umulighet for enhver :0) Håper at den butikken kommer hit, når kjøpesenteret er ferdig utbygd... Jeg kom hjem med litt av hvert, og denne gang ble det kjøkkenet som fikk pynt. Jeg elsker de sorte wallstickers som de har på SG. De koster rundt 25 kroner, og da er det jo bare å bytte dem ut når man blir lei :0) Jeg kjøpte en gren med fugler, som jeg klistrer ved vinduet i bakehjørnet. Dekorativt!




I går satte jeg i gang på scrapperommet igjen. Har ikke hatt scrappelyst på lange tider, men det var faktisk vanskelig å legge fra seg, da jeg satte i gang. Nå skal jeg til å flytte scrapperommet, så jeg får større plass. Det trengs nå, for jeg sitter nesten oppå alt mulig rart. Gubben har fått en gammel kontrollromspult, den kan heises opp og ned, og den skal bli min scrappepult. Jeg skal også ha opp flere hyller, og benker til både stansemaskiner, lysbord og maling. Skal prøve å huske å ta noen før bilder av rommet og legge dem ut her.

Minsten koser seg med brødskiver og drikke og ser på Jungelhjul. Han tasser litt ut og inn, så det er rene stranda inne i stua. Men så lenge han koser seg, så får jeg bare ta fram kosten og vaskefilla til kvelden. Ikke så mye å finne på når man bare går og venter på morradagen :0)

Uten mat og drikke - funker helten ikke!

Ikke så viktig hvor det kommer fra... :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar