mandag 18. juli 2011

tips til oppbevaring av smykker...

Hvem har ikke alle mulige smykker liggende godt gjemt i skuffer og skap? Mine ligger for det meste godt plassert i smykkeskrinet, og det er et amaras å få dem ut, så det gidder jeg sjelden. MEN! Jeg fant ut at kroker fra CO kan brukes til det meste; kjøpte en pakke med små, grønne, friske knagger, og limte dem opp på badeskapet. Der henger nå øredobber og ringer som jeg bruker. På siden av skapet henger annen, lengre pynt, kjeder av ulike utførelser.

ikke bare kjekt, men dekorativt også :0)
Øredobber og ringer henger dekorativt på skapdøra


Jeg gikk lenge og ønsket meg et mindre stativ til armbånd, før jeg skaffet et. Der henger litt av hvert, det eneste jeg savner er en liten krok til ringer, men det har jeg jo på badeskapet :0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar