mandag 1. august 2011

August, og snart er ferien over...

Dagene har vært hektiske, og ukene blir bare mer hektiske. Festival som nærmer seg, og jeg skal hjelpe litt til... Som vanlig...

Feiret bursdag med familien. Vi spiste reker og kake og kosa oss veldig. Av guttane mine fikk jeg en eCraft, som kutter ut ulike figurer i papir, papp, klistremerker osv. Av screppene fikk jeg noen søte småkopper/boller fra Green Gate. Jeg fikk også en nydelig rosa bukett blomster av mine foreldre :0)

maskin fra guttane mine http://www.craftwellusa.com/

fra Green Gate

Det har vært noen dager med skikkelig drittvær, men også noen dager med riktig solskinn. Den ene dagen var det over 40+ grader nede ved døra, og jeg bare måtte ta bilde, for trodde nesten ikke mine egne øyne.

42 plussgrader ER varmt!

Dagene sniker seg nærmere ferieslutt, og det er allerede blitt august. Minsten hadde første dagen i barnehagen, var en tur hos fetteren etterpå og lekt og spist is. Han var rimelig trøtt da han kom hjem :0)
Han har tudlet rundt i sommer og hjulpet mamma og pappa med rydding og vasking, og innimellom har han slappa av i "sofaen sin" (den gamle senga til Zita).

Minsten hjelper pappa å vaske gulvet :0)
Litt avslapping etter hardt husarbeid :0)

Som nevnt er det bare litt over 2 uker til jobb igjen. Noen tror kanskje 2 måneder med ferie er lenge, men dagene og ukene bare flyr, og man får egentlig ikke gjort noe av det man gjerne skulle ha gjort. Scrapperommet er ikke halvferdig, og de neste ukene går til festival. Hadde vel håpet jeg fikk gjort det ferdig, men skal jo prøve å nyte resten av ferien litt også :0)

Jeg har funnet en spennende sjokoladekakeoppskrift også. Den er uten mel, og med 5 egg og mørk sjokolade. Den kan bli litt mørk, men med friske jordbær er den kjempegod! Skal se om jeg ikke får tid til å legge ut oppskriften også :0)



Mørk sjokoladekake UTEN mel!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar